ТАРИФА ЗА ТАКСИ И КОМИСИОННИ
I. АДМИНИСТРАТИВНО ОБСЛУЖВАНЕ
1. Издаване на анекс-добавък към застрахователна полица: 10 лева
2. Преиздаване на изгубен документ /застрахователна полица, стикер, талон, зелена карта или анекс-добавък/: 15 лева
2А. *Експресно издаване/ преиздаване на документ /в рамките на 1-2 работни дни/: 30 лева
2Б. Анулиране на застрахователна полица:
- преди началото на застрахователния период: 30 лева
- след началото на застрахователния период: 50 лева
3. Обслужване на полици, които не са издадени от МЕГЕР: 20 лева + 5 лева за всяка следваща полица /когато клиент желае обслужване по няколко негови застраховки наведнъж/
4. *Справки /проверки в регистри, проверка за актуални цени и приложими условия или извлечения по застрахователни полици/: 20 лева
5. Посещение на адрес от представител на МЕГЕР:
- 30 лева за територията на София-град
- 60 лева извън територията на София-град в радиус до 50 км
6. *Удостоверение за застрахователна стойност: цената е обявана в страницата на продукта
II. КОНСУЛТАНТСКИ УСЛУГИ
7. *Застрахователна консултация: 60 лева/ 1 час
8. *Правна помощ: 100 лева/ 1 час
9. Съдействие по телефон, чат или имейл при настъпило ПТП /попълване на двустранен-констативен протокол, указания за обезопасяване на движението, указания за запазване местопроизшествието, други указания релевантни към случая/: 25 лева
10. Изготвяне на становище от експерт, което да послужи пред държавен или общински орган, работодател, управителен или надзорен съвет: 80 лева
III. СЪРВИЗ ПО ЩЕТИ
11. *Пакет Автомобилни застраховки:
А/ *Етап 1: 60 лева
Б/ *Етап 2 + 3: 120 лева, -10% отстъпка от цената за клиенти поръчали Етап 1 от текущия пакет
В/ *Комбинирано: 150 лева
12. Пакет Имущество за физически лица:
А/ *Етап 1: 60 лева
Б/ *Етап 2 + 3: 120 лева
В/ *Комбинирано: 150 лева
13. *Пакет Транспортни застраховки:
А/ *Етап 1: 90 лева
Б/ *Етап 2 + 3: 140 лева, -10% отстъпка за клиенти поръчали Етап 1 от текущия пакет
В/ *Комбинирано: 200 лева
14. Пакет Имущество за юридически лица:
А/ *Етап 1: 90 лева
Б/ *Етап 2 + 3: 140 лева, -10% отстъпка за клиенти поръчали Етап 1 от текущия пакет
В/ *Комбинирано: 200 лева
15. Пакет Злополуки и Животзастраховки:
А/ *Етап 1: 90 лева
Б/ *Етап 2 + 3: 140 лева, -10% отстъпка за клиенти поръчали Етап 1 от текущия пакет
В/ *Комбинирано: 200 лева
16. Пакет Финансов риск:
А/ *Етап 1: 90 лева
Б/ *Етап 2 + 3: 140 лева, -10% отстъпка за клиенти поръчали Етап 1 от текущия пакет
В/ *Комбинирано: 200 лева
IV. ДРУГИ УСЛУГИ
17. Анализи, доклади или изготвяне на застрахователни решения: Цена по договаряне
V. СПЕЦИАЛНА ОФЕРТА
18. ПАКЕТ МЕГЕР ПЛЮС+: 30 лева еднократна такса
Пакет МЕГЕР Плюс+ е приложим за всички настоящи и нови клиенти, които имат сключена, сключат или подновят своя застраховка ГО на автомобилистите или Каско на автомобила. Пакетът включва услугите в раздел II. т. 9 и раздел III т. 11А + подарък -10% отстъпка от цената за Етап 2 + 3 уреден в раздел III т. 11Б. Пакетът важи за един застрахователен договор до изтичане на неговата валидност или прекратяване за едно застрахователно събитие за целия период на договора.
VI. БАНКОВА ИНФОРМАЦИЯ
(Временно неактивен) Платежен таг (Payment tag), Връзка за плащане през виртуален ПОС:
Връзката за плащане може да бъде използвана единстевно и само за заплащане на поръчки от Тарифата за такси и комисионни.
Не може да бъде използвана за заплащане на застрахователни премии и вноски по застрахователни полици. Те могат да бъдат заплатени дистанционно чрез банков превод по специалната клиентска сметка на застрахователния брокер или на място в брой в търговския обект на брокера. (чл. 306 ал. 1 т. 2 от Кодекса за застраховането)
Разплащателни сметки
Получател: МЕГЕР ЕООД
IBAN: BG91UBBS88881000327846
BIC/SWIFT: UBBSBGSF
Банка на получателя: Обединена Българска Банка АД
Основание: Проформа фактура №/ Наименование на услугата/ услугите
Получател: МЕГЕР ЕООД
IBAN: BG73UNCR70001525980252
BIC/ SWIFT: UNCRBGSF
Банка на получателя: УниКредит Булбанк АД
Основание: Проформа фактура №/ Наименование на услугата/ услугите
Получател: МЕГЕР ЕООД
IBAN: BG91INTF40015025082140
BIC/ SWIFT: INTFBGSF
Банка на получателя: Айкарт АД
Основание: Проформа фактура №/ Наименование на услугата/ услугите
Препоръчваме използване на незабавни преводи blink, които са достъпни 24 часа на ден/ 7 дни в седмицата/ 365 дни в годината и се извършват с платежно нареждане, което се изпълнява за секунди.
*ОПРЕДЕЛЕНИЯ
1. Таксата в т. 2А се прилага кумулативно с избраната услуга.
2. Точка 4 не е приложима за справки свързани с т. 6.
3. Застрахователна консултация - провежда се под формата на беседа с ползвателя на застрахователни услуги. Клиентът определя предмета на консултацията. В хода на нея се разясняват права, задължения, особени правила, изключения и други свързани с поставения казус. Продължителността е един (1) астрономически час.
4. Правна помощ - правна консултация от лицензиран адвокат. Провежда се под формата на беседа с клиента. Разяснява правата на клиента, проучва случая, преглежда документи, както ѝ какви действия могат и трябва да бъдат преприети и какво да бъде направено във връзка със съдебното преследване на застрахователя, като последна инстанция за защита правата и интересите на клиента, за да получи исканото обезщетение и други действия относими към казуса. Продължителност един (1) астрономически час.
5. Наименованието „Пакет Автомобилни застраховки“ се отнася за застраховка Гражданска отговорност на автомобилистите и застраховка Автокаско.
6. Наименованието „Пакет Транспортни застраховки“ се отнася за застраховките: Застраховка на товари по време на превоз (Карго), Отговорност на превозвача (CMR) и Отговорност на спедитора.
7. Всички пакети, уредени в раздел III. Сървиз по щети, се прилагат за един застрахователен договор за едно застрахователно събитие.
8. Етап 1 - Производство пред застрахователя. Включва, кратка беседа със застрахования, на която да се изясни какво следва да се направи и да се разбере повече за фактическата обстановка на случая, преглед на застрахователния договор, на общи и специални условия приложими към него, застраховката покрива ли настъпилото събитие, ако да, има ли наличие да изключващи обстоятелства отговорността на застрахователя, събиране и комплектоване на документи, взимане на документи от правоохранителните органи - посещение на място органа, редене на опашка, подаване на заявление за издаване на препис от документ, пълно запознаване със случая, разработване на стратегия, изготвяне на документите, подробен опис на механизма на настъпване на събитието и прилагане на всички нужни документи за доказване размера на щетата, регистриране на щетата при застрахователя, получаване на входящ номер за случая, отчет пред застрахования за свършената работа.
9. Етап 2 - Протест пред застрахователя: Включва, кратка беседа със застрахования, пълно запознаване със случая от Етап 1, запознаване с отказа от застрахователя, ако има такъв, ако има плащане се проверява дали плащането е пълно или частично, съответно, ако е частично се разследват основанията и мотивите, поради които застрахователят отказва пълно плащане, изработва се стратегия и се изготвя мотивиран и обоснован протест, с който се атакува отказа или частичното плащане на застрахователя, регистрира се пред застрахователя, взема се входящ номер, ако няма връчен отказ или направено плащане, т.е. застрахователят не изпълнява своите задължения се изготвя покана за доброволно изпълнение или се преминава към Етап 3.
10. Етап 3 - Водене на административно производство по жалба срещу застраховател пред контролен орган.
11. Комбинирано включва в себе си Етап 1 + Етап 2 + Етап 3 (Етап 2 + 3). Предимство в непрекъсваемост на услугата, нашият ангажимент не прекъсва с отчета пред застрахования, не прекъсва между отделните етапи, следим сроковете и сме в постоянна комуникация със застрахователя, това гарантира по-голяма бързина и процесуална икономия.
12. В случай, че клиент закупи пакет с комбинирано решение и процедурата приключи с удовлетворяване на клиента на Етап 1, разликата между стойността на комбинираното решение и Етап 1 не се губи, а се издава ваучер на стойност разликата, който може да бъде използван, както за поръчки от този ценоразпис, така ѝ за поръчки и заплащане на застрахователни полици. Ваучерът е за еднократно използване и с валидност 18 месеца от деня на неговото издаване.
13. МЕГЕР си запазва правото да променя тарифата, когато и както намери за добре без да има задължение за предизвестие за това. Всички клиенти имат ангажимент и задължение преди поръчка да направят справка с актуалната Тарифа, за цената на услугата, която желаят да заявят.
14. Тарифата за такси и комисионни на МЕГЕР се публикува и поддържа на официалната уеб страница на дружеството и е общо достъпна 24/7 от всички устройства, които имат връзка към Интернет.
16. Таксите се заплащат авансово.
Настоящата Тарифа за таксите и комисионните е приета с Решение на Управителя на „МЕГЕР“ ЕООД на 06.12.2024 г., в сила от 06.12.2024 г.